صافکاری بدون رنگ PDR

Paintless Dent Repair (PDR) به معنای صافکاری بدون رنگ است، اما از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی ابزارها و روش های جدیدی برای صافکاری مثل اهرم های ضربه زن، میله های مختلف و ابزارهای چسبی مخصوص قری و … مورد استفاده قرار می گیرد این روش را با نام صافکاری PDR در ایران می شناسند که در مقایسه با روش سنتی صافکاری (قالب تنه و مشتی) نتایج بهتری حاصل می شود.

پیشتر انجام فرآیند صافکاری با استفاده از ابزار قالب تنه و ابزار های مشابه انجام میشد، اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهای جدید امروزه صافکاری قطعات فلزی خودرو با استفاده از میله هایی که به میله های پی دی آر معروف هستند انجام می شود. در این روش با منعکس کردن خطوط موازی بر روی قطعه مورد نظر دقت کار نیز نسبت به روش های قدیمی بالاتر می رود.

تعمیر یا حذف فرورفتگی بدون رنگ (PDR)، سریع ترین، مقرون به صرفه ترین و بهترین فرآیند برای تعمیر فرورفتگی خودرو است. همچنین در این روش با استفاده از ضربات کمتری نسبت به سایر روش ها از ریختگی رنگ جلوگیری می شود.

فرآیند PDR ما را به پیشروترین صافکاری بدون رنگ در ایران تبدیل کرده است. تکنسین های آموزش دیده ما در PDR متخصص هستند. ما از جدیدترین فناوری‌ها برای ترمیم فرورفتگی‌ها و آسیب‌های ناشی از تگرگ استفاده می‌کنیم، بدون اینکه روی رنگ اصلی شما تأثیر بگذارد.

تکنسین های تاپ کار بادی آموزش های دقیق PDR را برای تبدیل شدن به متخصص در این زمینه تکمیل می کنند. تکنسین های ما هر روز طیف گسترده ای از تعمیرات فرورفتگی بدون رنگ را انجام می دهند.

پی در آر را می توان برای از بین بردن فرورفتگی ها و  همچنین موج و خسارات ناشی از تگرگ استفاده کرد.

تا زمانی که رنگ بدنه شکاف یا ترک نخورده، PDR یک جایگزین عالی برای تعمیرات سنتی است.

پی دی آر چگونه انجام می شود؟

ابتدا تکنسین ها آسیب خودرو را ارزیابی می کنند. فرورفتگی کجاست؟ فرورفتگی چقدر است؟ چگونه به فرورفتگی برسیم؟ پس از ارزیابی آسیب و تعیین اینکه آیا می توان آن را به طور موثر از طریق PDR از بین برد (همانطور که ۸۰-۹۰٪ از تمام فرورفتگی ها هستند)، ما شروع به کار روی تعمیر می کنیم.

سپس، تکنسین ها به فرورفتگی دسترسی پیدا می کنند. در بیشتر موارد نیاز است تا به قسمت پشتی فرورفتگی دسترسی داشته باشیم، به این معنی که قطعات بدنه، چراغ‌های عقب یا در برخی موارد، قطعات داخلی مانند رودری ها را با دقت جدا می کنیم.

هنگامی که تکنسین به فرورفتگی دسترسی پیدا کرد، زمان آن است که نگاه بهتری داشته باشد.

از یک تخته نور مخصوص استفاده می شود تا تکنسین ما از دید خود بهتر به فرورفتگی و آسیب نگاه کند.

تخته فرورفتگی روی قطعه را مشبک می‌کند و به متخصص می‌گوید ابزارها را دقیقاً در پشت فرورفتگی قرار دهد. در نهایت، ما فشار وارد می کنیم تا فرورفتگی را برطرف کنیم. سپس از ابزارهای ویژه ای استفاده می شود تا با دقت قسمت بیرونی را به موقعیت اصلی خود برگردد.

سوالات متداول در مورد PDR

مزایای ترمیم فرورفتگی بدون رنگ چیست؟

PDR یک انتخاب هوشمندانه برای تعمیر خودرو شما است. اگر وسیله نقلیه شما با تگرگ برخورد کرده یا دچار تصادف شده است، پی دی آر یک انتخاب عالی است. در مقایسه با صافکاری سنتی، PDR مزایای زیادی دارد.

پی دی آر مقرون به صرفه است چرا که مالک خودرو نیازی به خریدقطعه جایگزین جدید یا رنگ مجدد ندارد.

تعمیر فرورفتگی بدون رنگ ارزش فروش مجدد خودرو را افزایش می دهد. استفاده از رنگ جدید روی سطح رنگ کارخانه خودرو به طور قابل توجهی ارزش فروش مجدد خودرو را کاهش می دهد. دست نخورده نگه داشتن رنگ کارخانه یک مزیت کلیدی PDR است.

چه نوع آسیبی را می توان با استفاده از PDR ترمیم کرد؟

تعمیر فرورفتگی بدون رنگ می تواند انواع فرورفتگی ها، فرورفتگی ها و چین ها را از بین ببرد.

اگر آسیبی به رنگ وارد نشود، فرورفتگی، موج یا چین احتمالاً با استفاده از PDR قابل تعمیر است.

PDR یک راه حل عالی برای کمک به بازیابی وسیله نقلیه شما با فرورفتگی در هر اندازه، از جمله آسیب های کوچک تگرگ و چین های بزرگ است.

ترمیم فرورفتگی بدون رنگ چقدر طول می کشد؟

تعمیرات استاندارد فرورفتگی بدون رنگ بسیار کارآمد است. در بسیاری از موارد، می توان آن را در همان روز تکمیل کرد. با این حال، زمان PDR می تواند بر اساس شدت آسیب مانند اندازه، موقعیت روی وسیله نقلیه، و مقدار فرورفتگی، چین و موج متفاوت باشد. آسیب ناشی از تگرگ ممکن است چند روز طول بکشد تا تمام آسیب‌های موجود در سطح وسیله نقلیه کاملاً برطرف شود.

تفاوت بین ترمیم فرورفتگی بدون رنگ و ترمیم فرورفتگی سنتی چیست؟

در صافکاری سنتی  فرورفتگی‌های بدنه خودرو را با پرکننده بدنه پر می‌کند، که سپس رنگ می‌شود تا با بقیه قسمت‌های بیرونی خودرو مطابقت داشته باشد. در حالی که این فرآیند می تواند یک وسیله نقلیه را به خوبی جدید جلوه دهد، اما به روشی که راه حلی پایدار و بلندمدت باشد، مشکل واقعی را برطرف نمی کند.

تعمیرات سنتی نیز زمان بر، پرهزینه هستند و می توانند بر ارزش فروش مجدد وسیله نقلیه شما تأثیر بگذارند.

از طرف دیگر، ترمیم فرورفتگی بدون رنگ نیازی به پرکننده و سنباده ندارد. بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان PDR را جایگزینی موثر و ارزان برای انجام تعمیرات جزئی در بدنه فروشی می دانند.

PDR نسبت به روش‌های سنتی ترمیم فرورفتگی «ضربه‌ای برای شما» بیشتر ارائه می‌کند و راهی عالی برای مراقبت از نمای بیرونی خودرو شما است.

چرا تاپ کار بادی پیشرو در صافکاری بدون رنگ پی دی آر است؟

دلایل زیادی وجود دارد که مشتریان تاپ کار بادی را انتخاب می کنند:

  • تاپ بار بادی با ۳ دهه تجربه در زمینه صافکاری و نقاشی، همیشه با استفاده از آخرین فناوری و نوآوری در زمینه صافکاری و نقاشی خدمات کم نظیری را به مشتریان ارائه می دهد.
  • ما ارزش وسیله نقلیه شما را حفظ می کنیم ، فرورفتگی ها ارزش فروش خودرو شما را کاهش می دهند. تعمیر فرورفتگی بدون رنگ، خودروها را به حالت اولیه کارخانه برمی‌گرداند بدون اینکه روی رنگ کارخانه تأثیر بگذارد.
  • ما به سرعت وسیله نقلیه شما را آماده می کنیم.
  • ما تعمیرات قابل اطمینان و تضمینی را ارائه می دهیم.
  • تاپ کار بادی متعهد به خدمات با کیفیت است. تکنسین های متعهد و بسیار ماهر ما به مشتریان احساس خوبی نسبت به خودروی تعمیر شده خود می دهند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+989121039684
+989121039684
https://web.whatsapp.com/send?phone=989121039684&text=.
WhatsApp
Phone
Telegram